Arkiv | 22.29

Ferien og touren er ovre

24 jul

Det er helt mærkeligt at Tour de France er ovre for denne gang, jeg synes iøvrigt at ferien er gået hurtigt og dermed også Tour de France 2011.

Det var ikke den vinder jeg havde regnet med, men han viste at han kunne alle discipliner og var dermed den stærkeste, og det gør en vinder.

Det var ufattelig spændende i går da enkeltstarten blev kørt, Alberto Contador viste klasse og indhentede tid, desværre for Riis og ham selv ikke nok til at komme på podiet, det havde jeg nu gerne undt dem.

Tilbage til ferien, som nu er slut, den har været god, hyggelig, med en masse besøg af især en Tour interesseret 🙂 Derudover har Mathias og jeg været en hel del på svampejagt, senest i dag hvor Mathias med de to ældste nevøer var ude og samle svampe, mens jeg fik lavet en dejlig Brownie. Den blev lavet ud fra en opskrift af Morten Heiberg, og det blev en succes 🙂 Dejlig creamy og med god intens smag, der kommer et indlæg i morgen om den med billeder.

Yderligere har vi fået solgt nogle ting, som bare lå og samlede støv – det gav flere penge til kontoen. Desværre ikke nok til at købe et hus med den grund vi ønsker endnu. Der er blevet ledt efter hus, desværre uden held eller også held og ikke nok penge. Det skal nok komme, der skal nok komme det rette og forhåbentlig er pris og ønsker to ting der kan forenes til den tid 🙂

Det ville være skønt om sommeren kom tilbage den må dog godt vente 2 uger hvor jeg skal læse til reeksamen og har tid til at være ude igen, da den i de kommende uger står på arbejde i butikken.

Spændende nyhed på madfronten

24 jul

Som jeg før har omtalt her på bloggen, er vi glade for Brødrene Price her i lejligheden og derfor er dette link en spændende nyhed fra deres front 🙂

Det skulle efter sigende først være i slutningen af året de åbner op, men jeg/vi må prøve at se om ikke vi får råd til at lægge et visit forbi, ligesom vi også skal have besøgt Bo Bechs restaurant 🙂