Arkiv | 22.29

Status på min fod

4 jul

Jeg har i dag været på hospitalet for, at fortælle hvordan det er gået, og høre hvad lægen havde at sige.

Det gik ok, umiddelbart så skulle det der er opereret for være gået godt, men der er så desværre noget andet, som kan være leddet eller 2 andre ting nederst i foden.

Jeg har for det fået en blokade og skal så komme igen om 6 ugers tid. Hvis det virker så skal jeg ikke have endnu en blokade og man kan gå igang med den anden fod, ellers skal jeg måske have endnu en blokade, ellers må der en operation til, men det som der nu er i vejen kunne man ikke se ved scanning, derfor blev det ikke ordnet, da man var igang.

Brandos.dk

4 jul

Jeg købte for en uges tid siden nogle sko via Brandos.dk, klart et firma jeg kan anbefale andre.

Der er hurtig servicering og kundeservicen er også god på trods af man evt. laver om i sin ordre.

Yderligere sender de et returlabel med i tilfælde af at skoene skal retur til dem af en eller anden grund

Besøg butikken her