Arkiv | 22.29

At købe hus

10 jul

Det er en svær ting at købe et hus.

Der er virkelig mange ting der skal afvejes, støj fra nærliggende veje? Skal standen være god både inde og ude, eller er det ok at der skal istandsættes inde men at tag, vinduer og isolering er i orden. Hvor stor skal grunden være?

Er det i orden at det liger i et sommerhus område, i landzone eller skal det være tæt på et nærmiljø 🙂

Uh det er svært og der går mange tanker rundt i mine hjerne, for vil ikke gå på for mange kompromiser, det skal jo være et sted vi har lyst til at bo mange år frem. Er det i orden at man rykker væk fra familien (med en selv) eller ville det være bedst og billigere at blive i nærområdet så man måske slap for bil nr. 2??

Gode råd modtages 🙂

Spisesteder i Paris

10 jul

Jeg faldt over denne artikel på Politiken, over 5 sublime spisesteder på budget 🙂

Det er fantastisk at spise mad, man ikke selv har tænkt over at sætte sammen, men som på alle måder passer sammen med vin og retter 🙂

Se artiklen her

Jeg tror ikke Mathias og jeg, kommer til Paris inden for nær fremtid, men derfor kan jeg jo alligevel give jer derude et godt råd 🙂