Arkiv | 22.29

Lyst efter muffins eller andet sødt

7 jul

Jeg har en trang efter muffins eller andet sødt i disse dage, derfor indlægget om julesmåkager selvom, der er laaaang tid til. Jeg elsker sommeren, og det har jeg altid gjort, men elsker dog også vinteren hvis, der er sne (pga. det ser hyggeligt og rigtig jule disney ud 🙂 )

Jeg faldt derfor over denne opskrift på Newyorkerbyheart, opskriften minder lidt om den jeg allerede har herinde på rabarbermuffins, dette er dog Hindbærmuffins.

Den må jeg prøve at lave en af de kommende dage, nu er det nemlig snart sommerferie for Mathias og jeg, det bliver dejligt, selvom den ikke står på ski eller andet lækkert denne sommer. Det er godt vi fik lyst til at spare penge sammen for at kunne købe et hus, og dermed låne mindre, derudover er det nok også det bedste for min fod at holde fri fra noget hård fysisk sport.

Glæder mig til på onsdag :)

7 jul

Jeg ser frem til på onsdag udover, at der sendes Tour de France, så skal jeg i biffen med min veninde Ellen 🙂

Vi skal se den sidste Harry Potter film, og det glæder jeg mig til selvom en æra så er slut.

Jeg håber den afslutter det hele rigtig godt, men det skal jeg nok vende tilbage til, når jeg har fået set den 🙂

1. dag i sommerferien

7 jul

Jeg har i et par uger efterhånden haft fri fra studiet og altså sommerferie derfra, men jeg har arbejdet en hel del udover det i butikkerne.

Hvilket er helt fint, men inden det arbejdede Mathias også på maksimal tid derude, så det er begrænset, hvor meget vi har set hinanden uden at der var arbejde indblandet. Nu hedder det sommerferie for os begge.

Denne gang står den ikke på DINCAMP i Saas Fee, men jeg ønsker selvfølgelig alle der er dernede eller er på vej derned, en fantastisk ferie 🙂

Vi vælger at blive herhjemme, hvilket er godt for min fod 🙂 Derudover har vi valgt ikke at lave frygtelig mange planer, udover at se nogle bestemte etaper i TOUR DE FRANCE, passe familiens dejlige tvillinger en enkelt dag. Og måske lidt andet fiskeri, vi skal være sammen og have fri 🙂 Dejligt.

Det er dog først fra i morgen eller i aften kl. 18 🙂