Arkiv | 22.29

Kigger stadig efter hus

13 jul

Vi kigger stadig meget, tit og længe efter hus. Problemet er at vi måske er på udkig efter noget som ikke findes, eller der muligvis er meget få på markedet af eller måske er meget dyrere.

Problemet er jo at jeg er under uddannelse, kun har en opsparing, da Mathias tidligere brugte hvad han fik ind på kontoen. Hvilket er i orden, men straffer os nu 🙂 Vi ønsker en stor grund på min. 1200 kvm, et hus på min. 80 kvm og så ikke alt for tæt på hovedveje/motorveje og helst uden for mange birketræer i nærheden.

Når budgettet så ikke er så stort sætter det jo visse begrænsninger, fordi enten er det håndværker tilbud, der kræver meget for, at få energiniveauet til noget der kan betales. Eller også er huset dyrt måske med bedre energiforbrug og så er grunden ikke på den størrelse vi gerne vil have.

Der skal jo være plads til en god størrelse køkkenhave, høns, gæs, kaniner, bil, værksted, terrasser, frugttræer og bærbuske osv. Det kræver jo en del plads 🙂

HARRY POTTER

13 jul

Jeg skal i biffen lige om lidt sammen med en god veninde, og jeg ser virkelig meget frem til det.

Trist er det dog at det er sidste film i den lange saga 😦 Jeg er sikker på den er god.

Jeg vender tilbage i morgen med en anmeldelse af filmen 🙂

http://www.bt.dk/film-og-tv/saa-god-er-den-sidste-harry-potter-film det er da noget der tegner godt.