Tilmeld for opdateringer

14 jun

Jeg har nu 2 personer, der har tilmeldt sig, så de modtager en opdatering hver gang jeg udgiver noget herinde, hvis andre har lyst kan jeg da kun anbefale det og det er da rart at vide at andre synes det er interessant at følge med i, jeg håber på der hen over sommeren kommer en masse nyt og lækkert herinde 🙂 Det ville være at foretrækker om end ikke for jer så for mig 🙂

2 kommentarer to “Tilmeld for opdateringer”

  1. karina herløv Jørgensen 14/06/2011 hos 22.29 #

    Kom ind på din blog, da jeg søgte opskrift på rabarber muffins … Har netop afprøvet opskriften – dog uden chokolade – og tilføjet en anelse bagepulver. De var pragtfuld – tak ;o) Mvh Karina

  2. jeanette2970 14/06/2011 hos 22.29 #

    Dejligt at høre 🙂 og dejligt med respons 🙂

Skriv en kommentar