Arkiv | 22.29

Politiken anbefaler til Sankt Hans

21 jun

James Price har på Politiken.dk anbefalet hvad der kan være at spise Sankt Hans aften hvis man endnu ikke har en ide, eller måske mangler lidt inspiration. Her

Disney film

21 jun

Lørdag valgte Mathias og jeg at bruge vores gavekort(fødselsdags) fra hans forældre på at udvide vores cd og Disney samling.

Jeg valgte begge at lægge lidt ekstra i, så der kom lidt mere med hjem end ellers planlagt 😀

Jeg fik hjembragt – Mads og Mikkel, Snehvide, Skønheden og Udyret, Aladdin og derudover 4 andre klassikere af de ældre. Så nu er min samling på ialt 10 ud af de ialt 27 jeg har lyst til at eje. SÅ der er altså stadigvæk et stykke vej… Derudover kom der også lidt andre film med hjem bl.a. Paranormal Activity( det er godt nok en skummel film, men ikke en jeg gider at se igen 🙂

Det blev købt hos FONA i Hørshol, da de er billigere end de fleste andre steder.

Mathias fik investeret i en masse cd’er som han længe har talt om, så nu er der ikke så mange han står og mangler 🙂 det eneste vi så mangler er plads til det hele 😀 Der er ikke længere plads i reolen/erne. Denne gang hos Tp i Hørsholm midtpunkt.

Men hvor er det af og til skønt at få investeret i noget, man længe har ønsket sig.