Arkiv | 22.29

Søllerød Kro – dessertaften

27 jun

I går var vi (Min mor, Mathias og jeg) på Søllerød Kro for at nyde et exceptionelt måltid, og det fik vi helt sikkert også.

Da vi vidste, at måltidet var inkl. vin havde vi på forhånd valgt at tage en taxi hjem. Da vi ankom lidt for tidligt, valgte vi først at se på Gadekær og Kroen udefra, meget idyllisk og særlig perfekt var også den lun sommeraften. Der manglede hverken mad eller vin, der var rigeligt af alt og serviceringen var også i top. Dog blev man ret hurtigt snalret, hvis ikke man tog hensyn, da de var flot gavmilde med vinene.

 

 

 

 

 

 

Læs resten

Disneystore i DK

27 jun

Er man som jeg vild med gamle disneyfilm osv. så kan man lægge vejen forbi i den nye Disneystore på Strøget i København 🙂 Den er relativt nyåbnet, og jeg vil lægge vejen forbi næste gang jeg er i København hvor det passer ind.

Læs om den her på Politiken.dk