Ser frem til i aften

26 jun

http://www.aok.dk/restaurant-og-cafe/desserternes-aften-paa-soelleroed-kro

Grundet Sankt Hans, mine forældres bryllupsdag og ingen festival og sommerferie – har vi valgt at lægge vejen forbi her med min mor 🙂

Jeg glæder mig, jeg eeeeeelsker desserter.

Snacks og appetizer
Champagne
Menu & vine
Asparges – Parmesan – Brød
2008 Saint Romain, Clos du Cerisier, Domaine de Chassorney, Bourgogne
Kylling – Hjertesalat – Sommertrøffel
2009 Pommard, Les Perrieres, Vincent Dancer, Bourgogne
Rabarber – Kærnemælk – Estragon
2010 Birbet, Angelo Negro, Piemonte
Jordbær – Rosenblade – Hyldeblomst
2008 Gewürztraminer, Vendanges Tardives, Fronholz, Domaine Ostertag, Alsace
Hindbær – Rødbede – Engelsk Lakrids
2009 Eiswein Grüner Veltliner, Zantho, Burgenland
Brombær – Øllebrød – Hvid Chokolade
2003 Château Rieussec 1. Cru Classé, Sauternes, Bordeaux
Chokolade – Hasselnød – Brunet Smør
1995 Banyuls, Terra Vinya, M. Chapoutier, Roussillon
Mineralvand og kaffe med sødt

Skriv en kommentar