Underligt

25 jun

I dag ville normalt være en dag enten Mathias og jeg, eller Mathias uden mig ville tage på Roskilde Festival.

Mathias ville rent faktisk kunne fejre 10 på hinanden følgende år dernede, men i år skulle det ikke være, jeg kan mærke at det ærgrer ham på den ene side, men der var meget få bands, der kunne få mig op af stolen (hvad jeg ved/kender til). Grundet de få bands jeg havde lyst til at høre synes jeg at prisen for billetten var for høj og valgte derfor at jeg ikke ville med. Mathias må have haft det lidt på samme måde, da han de andre år har villet med for enhver pris.

Da vi samtidig med kigger efter hus, har vi også valgt at fravælge anden form for ferie, så i år bliver hjemme i Danmark, uden de store planer, men forhåbentlig vil der komme en have vi skal tæmme og et hus vi skal finde os til rette i inden længe.

Skriv en kommentar